Zal het door het warme weer komen?

Nieuwsgierig als altijd naar wat er in Dijk en Waard speelt en druk met het aanpassen van mijn contactenlijst zag ik op de site van de gemeente dat we niet 6, maar vijf wethouders hebben vandaag, nu al problemen in de coalitie?

Ik hoorde Pfeijfer (D66) toch in interruptie met Niek Hendriks afgelopen dinsdag nog roepen dat het allemaal ‘koek en ei’ was!

Geef een reactie